Kutijica - Scatolina

Jedna kutijica kojom sam ja baš zadovoljna, ispala je onako kako sam je zamislila. Na poklopcu je motiv Muche na rižinom papiru, a na donjem dijelu kutijice  salveta sa cvijećem koje jako liči na ono sa poklopca.

Ecco una scatolina che mi soddisfa proprio, è venuta come me la immaginavo. Sul coperchio c'è carta di riso con il motivo di Mucha, la parte bassa invece è fatta con il tovagliolo, i fiori richiamano quelli del coperchio.
  

Hvala na posjeti,

Grazie della visita,
Fikreta

9 comments:

  1. Kako je ovo dobro!Ja inače ovu zlatnu trakicu koristim kod zlatoveza, a ova primjena kod kutijice sa salvetom mi je baš odlična.

    ReplyDelete
  2. Kutijica je savršena, baš mi je"legla"!

    ReplyDelete
  3. Pogledala sam blog, super radovi !

    ReplyDelete
  4. Kutijica je tako romantična. Sviđa mi se tvoj blog. Hvala na posjeti. Lijep pozdrav

    ReplyDelete
  5. Kutijica je zaista preslatka i jako lijepo urađena.
    Fikreta, hvala na posjeti mom blogu i tvojim lijepim komentarima. Drago mi je da si prepoznala "Plave vode" na mojim fotografijama.
    Lijep pozdrav,
    Meda

    ReplyDelete
  6. è un bijou questa scatoletta *_*
    carla

    ReplyDelete
  7. Kako je lijepa!!! Ma prelijepa, izvrsno si uklopila gornji i donji motiv sa ovom trakicom:))

    ReplyDelete
  8. Stvarno je prelijepa :) Majstorica si ,nema šta :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...