Keramički tanjir - Piatto di ceramica

Istražujući neki dan po pijačnim tezgama, naišla sam na nešto što mi je privuklo pažnju. Među hrpom manje-više beskorisnih stvari našla sam nekoliko predmeta od drveta, odličnih za dekupažiranje i ovaj keramički tanjir. Dekoracija koju je imao nije bila loša ali meni je, naravno, bilo draže da ga uredim po svom ukusu. Nadam se da će se i vama dopasti.

Curiosando l'altro giorno tre le bancarelle ho visto qualcosa che mi ha attirato l'attenzione. Nella mucchia di cose, più o meno inutili, ho trovato qualche oggetto ideale per découpage e questo piatto di ceramica. La decorazione del piatto non era male, però io ho preferito abbellirlo secondo i miei gusti. Spero vi piaccia.

Hvala na posjeti.

Grazie della visita.
Fikreta

5 comments:

  1. Draga Fikreta, oblik ovog tanjira je jako lijep i interesantan, dekoracija njegovih stranica je isto tako jako lijepa i elegantna. Tvoj cvijetni motiv je prekrasno urađen i toliko je lijep da mi se čini da on još uvijek traži svoje pravo mjesto.

    ReplyDelete
  2. Predobar je, sjajno si ga uredila!
    Bravo, umetnice.

    ReplyDelete
  3. complimenti, la forma di per sè già bella e stata completata da un meraviglioso lavoro.Bellissimo!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...