Crno i ljubičasto - Nero e viola

Ogledalo sam radila kao poklon za djevojku koja voli ove dvije boje, malo sam se i ja igrala sa šablonicama.

Lo specchio l'ho fatto per regalarlo ad una ragazza alla quale piacciono questi due colori, ho giocato un po' con gli stencil.
Kutijica sa vilom ima u uglovima reljefne motive, moja kćerka ih je htjela baš crne. Posula sam malo bijelog glittera preko njih, tako da lijepo svjetlucaju.

La scatola fatata negli angoli ha dei motivi in 3d, in nero. Ho cosparso un po' di glitter bianchi per farli luccicare.

Hvala na posjeti.

Grazie della visita.
Fikreta

7 comments:

  1. Prelepo, divni radovi, i odlično si fotkala ogledalo.
    Super su ti šablonice!

    ReplyDelete
  2. zlatne ruke,nemam reci koliko je sve slatko:)

    ReplyDelete
  3. Vrlo lijepi radovi! Hvala ti što si me posjetila. Vidim da si i ti vrlo svestrana,zato lajkam i pratim...

    ReplyDelete
  4. bellissima la scatola fatatosa ed i biglietti fatati dentro *_*
    carla

    ReplyDelete
  5. Baš su ti krasni radovi!! Vjerujem da je nova vlasnica oduševljena ogledalom, baš je lijepo ispalo...
    A kutijica mi se baš sviđa u ovim tamnim nijansama, dojam je nekako elegantan i nesvakidašnji..

    ReplyDelete
  6. Jaoooj, ti sabloni ... Sta sve moze sa njima. A ovde ih slabo ima :( Vi ste sve profi odradili. Ja bih i kupila to oda vas :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti.Ove šablone sam ja sama radila. Ako te nešto posebno zanima, možeš me kontaktirati i na e-mail.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...