Motivi Klimta na futrolici i podmetačima - Motivi di Klimt sulla custodia per occhiali e sottobicchieri

Obukla sam ovu futrolicu za naočale koristeći motiv sa découpage papira. Podmetači za čaše su od malih keramičkih pločica, presvučeni salvetom, sa naličja sam nalijepila filc. Kutijicu sam radila od kartona, presvukla je rižinim papirom i lakirala.  


Ho fatto un vestitino per la custodia per occhiali con la carta per découpage, mentre i sottobicchieri li ho fatti utilizzando delle piccole piastrelle ceramiche rivestite con i tovaglioli. Sul retro ci ho incollato il feltro. La scatolina portabicchieri l'ho fatta col cartone, poi l'ho rivestita con la carta di riso ed infine l'ho verniciata.
Sliku ovog buketa stavljam samo zato što želim ocjenu od Nene, koja je objavila tutorijal na svom blogu. Ako je ocjena dobra, zaslužna je učiteljica tj. ona, ako nije, učenik nije savladao lekciju :)


La foto di questo mazzo di fiori l'ho messo solo perché vorrei il voto di Nena che  ha messo il tutorial nel suo blog. Se sarò promossa è merito della maestra che è stata brava, in caso contrario è l'alunna che non ha imparato la lezione :)
Hvala vam na posjeti,


Grazie della visita,
Fikreta

9 comments:

  1. Odlični radovi sa Klimtom!!
    A buket je prekrasan, odlično si smotala ove cvjetove:))

    ReplyDelete
  2. Bas ti zavidim.Stvarno ti ej sve krasno uspelo.Nenine ruze su nezaboravne ..divne kao i ona.Uspele su ti sasvim:)

    ReplyDelete
  3. Stvarno prekrasna Klimt izvedba!

    ReplyDelete
  4. Prelepi radovi sa Klimtom.
    A buket, wow!
    Učenica prevazišla učiteljicu, buket je tako dobar, savšeno osmišljen i još bolje prezentiran.
    Bravo, deset plus!

    ReplyDelete
  5. Hvala vam svima.
    Neno, ipak si ti ekspert za suho cvijeće, ja sam se samo inspirisala tvojim radom.

    ReplyDelete
  6. Sei davvero bravissima!!!
    Anche il bouquet di fiori è strepitoso!
    Complimenti :)

    ReplyDelete
  7. sve mi se sviđa,Klimta volim jaaako i često radim futrolice s tim motivom,a buket ...on je fantazija!!!! Velika pusa

    ReplyDelete
  8. Draga Fikreta,Klimtove predivne slike na futrolicama,podmetacima,kutijicama-divna ideja i zelim vam da bude i profitabilna ...
    volela bih da imam nesto 'klimtovski' lepo,svaka cast..i iskreno volela bih da sam tako kreativna pa da sama napravim nesto tako,al nista od toga i zato uzivam u vasim radovima i radujem se novim slatkim stvarcicama koje cete podmladiti i namirisati cvecem iz vase maste vrta..drago mi je sto smo blogo-konektovane .Ne stignem uvek da odgovorim ali veoma mi znace komentari koje ste ostavljali na mom blogu,jer su oni posto dolaze od takoreci nepoznatih ljudi,veoma dragi ,jer znam da nisu laskavi i pokazuju mi put,veliki pozdrav i sve najbolje

    ReplyDelete
  9. Buket me je potpuno osvojio. Zaista izgleda fantastično!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...