Kusudama origami

Kusudama su  cvjetovi rađeni u tehnici origami i ukomponovani u loptaste oblike. Inspirisani su tradicionalnim japanskim kompozicijama od suhog cvijeća, što sve, opet ima svoju simboliku u toj drevnoj i bogatoj kulturi.
Prvi je cherry blossom - trešnjin cvijet. Urađen je sa 120 modula - latica cvijeta. Svaki cvijet ima 10 latica, a cijela lopta je sastavljena od 12 cvjetova.

Con il termine kusudama si indica un modello di carta solitamente composto da un insieme di moduli piramidali identici  in modo da formare una forma sferica. Il kusudama ha origini nella antica cultura giapponese, dove era utilizzato con incenso e potpourri, ognuno recante una propria simbologia.
La prima immagine ritrae cherry blossom - il fiore di ciliegio. E' composto da 120 moduli - petali. Ogni fiore ha 10 petali, mentre l'intera sfera è composta da 12 fiori.
Drugi sam  ja nazvala snježna grudva, jer sam ga radila od ovog finog, svjetlucavog, bijelog papira. On je sastavljen od 6 modula.

Questo invece, l'ho chiamato palla di neve perchè è stato fatto con questa carta bianca delicata e lucente. E' composto da 6 moduli.
Hvala na posjeti.

Grazie della visita.
Fikreta

6 comments:

  1. Tehniku origami uopće ne poznajem, ne znam niti odakle krenuti da se naprave ovako zanimljivi i prekrasni cvjetovi... znam samo da mi se sviđa!!

    ReplyDelete
  2. wow,ovaj snezni je pravi zimski pogodak:)..zato si ga nazvala grudva?jako lepo

    ReplyDelete
  3. meni je ovo divno,ali ja nemam strpljenja za takvo nešto,svaka čast

    ReplyDelete
  4. Predivno je, i zaista vešte ruke mogu napraviti od papira prava umetnička dela, kao što je ovo tvoje!

    ReplyDelete
  5. Ovo stvarno treba znati raditi, zaista je prava umjetnost. Jako mi se sviđaju tvoji radovi; i cvijetna lopta i grudva snijega su lijepi svaki na svoj način. Svaka čast na strpljenju i vrijednim rukama!

    ReplyDelete
  6. Ovo mi je zaista umjetnost! Takva preciznost a takva ljepota iz običnih, svakodnevnih stvari...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...