Spašavanje ladica u kuhinji - Salvataggio dei cassetti in cucina

Imam kuhinju koja nije nekog visokog kvaliteta i to se poslije nekoliko godina upotrebe sve više vidi. Kupila sam je u nekim kokuznim vremenima - a kad nisu? Ma, nije ona tako loša, samo su dvije ladice počele da se rune pri dnu i ostavljaju rupice. Stavljala sam ja tu gips, ali nije to to. Prošli vikend došla mi ideja da ja moje ladice lijepo dekupažiram i da tako kamufliram oštećenja. I onda klasika - zatvori sve rupice, dva temeljna premaza, dva premaza akrilnom bijelom, ljepljenje salveta, sjenčenje sa razblaženom zeleno-žutom, lakiranje... i gotovo, dobila sam "nove" ladice.  Ali, sad se javio problem, pošto sam juče čitala Edin post i ja bih sad ove nove ladice morala "povezati" :) s nekim drugim detaljom u kuhinji... ali o tome kad se ideja pretvori u djelo.
Samo, da mi je prije koju godinu neko rekao da ću namještaj spašavati salvetama, rekla bih mu da je "skrenuo"!

Ho una cucina di qualità non eccelsa, tipo quelle - 3 metri per tot soldi. Dopo alcuni anni ha cominciato a dare i segni di usura. In realtà non è cosi male, ci sono solo due cassetti le cui superfici si sono cominciate a sgretolare in alcuni punti. Ogni tanto ci mettevo un po' di stucco, però non era il massimo. Questo fine settimana mi è venuta l'idea di fare découpage sui casseti e camuffare così i punti danneggiati. Ho fatto il procedimento classico - chiudere i buchi, poi due mani con fondo gesso, due mani di colore acrilico, incollare i tovaglioli, sfumare col verde-giallo molto allungato, due mani di vernice finale e... fatto, avevo i cassetti   "nuovi".  
Ma qui è sorto un nuovo problema. Ieri stavo leggendo il post di Eda e anche io dovrei "collegare" :) questi nuovi cassetti con qualche altro dettaglio in cucina... ma se ne riparlerà quando dalla teoria passeremo alla pratica.
Se qualcuno mi avesse detto qualche anno fa che avrei salvato i mobili con i tovaglioli gli avrei dato del matto!
 

Hvala na posjeti,


Grazie della visita,
Fikreta

10 comments:

  1. eh kad umes takve stvari da napravis za tebe nema zime;)

    ReplyDelete
  2. Odlično si ovo napravila, sad imaš potpuno nove, originalne kuhinjske elemente!!
    Haha, povezati detalje u jednu cjelinu... s ovim odabirom salvetice izgleda mi lako... nekoliko crvenih detalja u kuhinji, vazica ili neki tanjur s ovom salveticom i sve si lipo "povezala":)))
    Veliki pozdrav iz Splita

    ReplyDelete
  3. Izgleda sjajno!
    Sigurna sam da ćeš naći još neko mesto koje ćeš u kuhinji ukrasiti istim motivom.
    A možda je dovoljno da to bude komplet drvenih kašika, varjača, kod nas Kinezi prodaju komplete u prigodnom stalku, za sitne pare, nije bitno da li ćeš koristiti, treba da budu ukras. Mislim da ću ja srediti takav komplet uskoro, pa ćeš videti kako izgleda.
    Mnogo pišem:(
    Kiss!

    ReplyDelete
  4. Hvala vam za lijepe komentare i simpatične ideje!

    ReplyDelete
  5. Jako slatko su ispale baš si lep motiv odabrala, verujem da će sa tako lepim motivom i lepe ideje same doći :)

    ReplyDelete
  6. FAN-TA-STI-CIIIIIIIIIIIIIIIIII

    che idea megagalattica hai avuto!!!!!

    sai, ne parlavo giusto qualche giorno fa col mio Compare... la nostra cucina ha messo insieme parecchi annetti (15 se non erro...) è ancora bella, nel senso che non mi ha ancora stancato per i colori o la disposizione... ma tra qualche anno mi piacerebbe cambiarla... però, visto quello che hai fatto tu... guarda, mi hai lasciato davvero a bocca aperta!

    Complimentissimi e grazie per essere passata dal mio blog dei lavoretti! ^^
    Buon w-e

    ReplyDelete
  7. Draga Fikreta,ima super ideje ,imamo kuhinju iste boje,eto možda i ja uradim nešto slično sa svojim ladicama :)
    Nisam dugo bila na tvom blogu,vidim imaš svega novoga i sve mi se mnooogo dopada!!!!!!
    Lijep pozdrav ti šaljem iz BL :)
    Snježa

    ReplyDelete
  8. Volim cvijeće pa tako i cvijetne dezene. Čestitam na ideji i rezultatu koji si postigla.

    ReplyDelete
  9. krasan dizajn slavete, prekrasno ti je ispalo, ne bih nikad rekla da si "spašavala" ovu ladicu!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...