Novogodišnje kugle - Palle di Natale

Već sam počela pripremati kugle za jelku, prve dvije imaju oslonac i služe kao ukras postavljen na neki dio namještaja. Sve su dekorisane na disku koji dijeli kuglu na dva dijela, osim ove sa cvijetom božićne zvijezde, koja je od stiropora i dekorisana je po cijeloj površini.

Ho iniziato a preparare le palle per l'albero: le prime due hanno un supporto e possono  fare da soprammobile. Sono tutte decorate sul divisorio, tranne quella con la stella, che è di polistirolo ed è  decorata tutta.

Hvala na posjeti,

Grazie della visita,
Fikreta

10 comments:

  1. Gledajuci ovo bas padam u praznicno raspolozenje.Mnogo divni ukrasi;)

    ReplyDelete
  2. kako su lepe..ne mogu da se odlucim,al recimo da mi je mala senica najsladja,a moj sin bi sigurno posegnuo za deda mrazom..

    ReplyDelete
  3. Kako su dobre!
    Zanemela sam, veliki si trud uložila i tako ih prelepo napravila.
    Nadam se da će doneti mnogo radosti u svakom domu gde se izlože.
    Divota!

    ReplyDelete
  4. belle!!!

    anch'io ne ho decorate alcune, da vendere ai mercatini :)

    baci!

    ReplyDelete
  5. kugle su fantastične,moram ti reći do sada najljepše...nisam nigdje vidjela ovako lijepe :)

    ReplyDelete
  6. Zeno draga pa ovo je prava umetnost.Kada bih trebalo da se odlucim za jednu ne bih mogla.Bravoooo!!!!!

    ReplyDelete
  7. Zahvaljujem svima, drago mi je da vam se dopadaju, ja ih radim sa velikim zadovoljstvom!

    ReplyDelete
  8. Добрый день! Очень красивый блог и красивые работы в декупаже и я стала Вашим постоянным читателем! Всего самого доброго и светлого в Новом году!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...